woensdag 2 april 2014

review essence eyeliner pen (extra longlasting)


heey meiden,
vandaag heb ik een review over een eyeliner pen van essence deze kost ongeveer €3,-
ik had al vaker over deze pen gehoord en wou hem ook wel testen


deze eyeliner pen is zwart en er staat op extra longlasting ik heb hem al verschillende keren gedragen omdat ik eyeliner echt super mooi vind door veel te oefenen lukt het me nu eindelijk om een beetje een  mooi lijntje aan te brengen de lijn blijft echt super lang zitten ook naar een lange dag zit het er nog goed op dus dat is echt  super fijn

de pen heeft een mooi dun puntje waar je mooie dunnen lijnen mee kan trekken

ook is de eyeliner super makkelijk van je ogen af te halen normaal kost het heel veel moeite om het er van af te halen maar bij deze niet, ook is het een hele mooie zwarte kleur je hoeft maar zachtjes te drukken en je hebt een heel mooi zwart lijntje
naar een paar maanden doet die het nog steeds even goed en het puntje is ook nog mooi

ik ben heel erg blij met deze eyeliner ik raad hem echt aan

Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten