woensdag 11 januari 2017

Review lip duo Action

Hoi allemaal. Ik heb vandaag voor jullie een review. Ik heb een tijdje geleden bij de Action een lipgloss gekocht. Ik kwam een lipstick en lipgloss dual tegen. Ik zag een kleur die mij heel erg aansprak, dus ik was heel erg benieuwd.


Zo ziet de verpakking eruit. Ik vind dat de verpakking er mooi uitziet. De verpakking is mooi zwart met de tekst over het product. Het ziet er mooi en overzichtelijk uit. De verpakkingen worden bij de Action steeds mooier, eerst was het altijd heel goedkoop. Ik vind deze verpakking er niet goedkoop uitzien.


Zo ziet de lipgloss en lipstick eruit. De bovenkant is de lipstick en de onderkant is de lipgloss. Ik vind het een mooie kleur. Ik heb vaak roze tinten en vooral lichte kleuren. Ze hebben bij de Action 3 kleuren en ze kosten €0,99. Ik heb de kleur 343 rose. Het is een beetje een oranje/bruine kleur. Ik vind het heel leuk dat je 2 producten in 1 hebt. Het is ook heel erg handig om af te wisselen. 


Zo zien de kleuren eruit. De bovenste is de lipstick en deze is wat matter dan de lipgloss. Ik vind het een hele mooie kleur. Het is wel een opvallende kleur, maar wel natuurlijk omdat het matte kleur is. De lipgloss heeft een lichte glitter, en daardoor iets donkerder. Ik vind het een hele mooie kleur, en past ook goed bij mijn huid. De lipgloss en lipstick blijft ook lang zitten, dus dat is een voordeel. Ik vind het zeker een aanrader, en al helemaal voor de prijs. Heb jij dit product al geprobeerd? Liefs Michelle.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten