zaterdag 31 mei 2014

Vakantie!

Meestal gaan wij in de zomer een weekje weg op vakantie. Tot nu toe zijn we altijd in Nederland gebleven zelf vind ik dat super leuk om naar de andere kant van het land te gaan! Wij maken ook heel veel foto's op vakantie en dat geeft mij altijd leuke herinneren en vandaag deel ik wat foto's met jullie.




Dit was het koffertje die we kregen toen we naar binnen gingen. Hier zaten hele leuke goodies in ook een boel nieuwe producten leuk om te testen! en ook een pakket om te koken super handig! Ik vind het altijd super om op vakantie te gaan lekker spulletjes inpakken een weekje weg van je vertrouwde omgevingen en leuke nieuwe dingen ontdekken.



Dan het zwembad ik ben een echte water rat geworden! Eerst was ik bang voor water maar nu niet meer ik vind niks leuker dan lekker zwemmen gezellig van de glijbanen (dat vindt ik nog wel eng) dit was een foto van het zwembad van vorig jaar dicht bij Almere het park heet de Eemhof superleuk park. Het water is mooi helder blauw dit was de stroomversnelling.



Dan wat ik ook super vindt de diertjes elk jaar hebben wij diertjes bij ons dan zijn het eendjes of andere vogeltjes, ook hebben wij 1 jaar een eigen kat gehad die altijd gezellig bij ons kwam. Zelf ben ik dol op dieren! En vindt het super gezellig dat de diertjes komen en lekker mee snoepen van je eten. En ze geven elkaar een kusje hoe lief <3 ! 


Dit waren een paar foto's van mijn vakantie's wat ik super vindt het is een moment dat voor mij elk jaar weer een super ervaring is! Ik heb het elk jaar naar mijn zin en vindt het super om foto's te schieten en dan later lekker terug te kijken! Wat was jullie leukste vakantie? X Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten