donderdag 29 mei 2014

Mijn favoriete tv serie

Hoi, ik wil nu meer verschillende artikelen gaan schrijven niet alleen meer beauty maar ook meer fashion en lifestyle. Vandaag ga ik met jullie praten over mijn favoriete tv serie. Misschien kunnen sommige mensen het wel raden die mij volgen op twitter namelijk ..... Gtst. 


De laatste tijd vind ik het steeds en steeds leuker terwijl veel andere mensen het juist stom en langdradig vinden. Ik vind de mensen die er in spelen heel erg leuk en de laatste tijd ben ik er meer in geïnteresseerd hoe mensen spelen en dat vind ik heel erg leuk! Wel vind ik dat sommige scene langdradig zijn maar dat hoort er bij. Ik ben een trouwe kijker ik kijk elke dag en als ik het niet heb gezien kijk ik het meteen terug als ik thuis ben. Ook kijk ik elke dag de shortie voor de volgende dag zoals jullie misschien wel hadden gehoord in mijn vlog kijk ik de laatste tijd heel veel oude filmpjes terug Oeps! en ik vind de bloopers heel erg leuk. Mijn favoriete speler is denk ik Janine ik vind haar een hele goede speler en een mooie vrouw. Wat is jullie favoriete serie? X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten