woensdag 15 januari 2014

Voorstellen

Hooi,
jazzmijn1
vandaag ga ik mezelf voorstellen in dit artikel. Ik denk dat de meeste mensen mij wel kennen ik ben opnieuw begonnen met mijn blog. Ik ben Michelle op dit moment ben ik 16 jaar. 16 jaar geleden ben ik geboren op 14 november. Ongeveer 2 jaar geleden ontdekte ik dat youtube meer was dan muziek en besloot ik zelf om ook filmpjes te gaan maken en daarna begon ik mijn eigen blog.  Mijn hobby’s zijn fitnissen, filmpjes maken voor youtube, bloggen, en make-up en nagel dingen vindt ik heel erg leuk. Momenteel zit ik in de 4e klas kader (KBL) en me sector is zorg en welzijn. Ik hoop dit jaar te slagen en te kunnen beginnen aan me opleiding als verkoopster in een kledingwinkel. Omdat ik in mijn examenjaar zit heb ik niet heel veel tijd en komt er elke woensdag een artikel en als het lukt vaker. Ook heb ik een youtube kanaal Jazzmijn1 waar ik filmpjes maak over beauty, fashion, lifestyle.  Als jullie verder nog iets over mij willen weten dan kun je het gerust vragen!! Ik ga ook nog meerdere tags doen zodat jullie mij beter leren kennen


X Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten