woensdag 29 januari 2014

coconut care reinigingsdoekjes action

ik hoorde altijd al heel veel over de coconut care facial cleansing wipes een hele mond vol maar het zijn gewoon reinigingsdoekjes met de geur kokosnoot zal ik dat wel lekker vinden ik hou namelijk niet van kokosnoot??


ik besloot om het te gaan proberen!!! ik heb ze bij de action gekocht en waren onder de €1,- dus budgetproof


deze zijn geschikt voor de normale tot droge huid dat komt mooi uit want ik heb een droge huid
in dit pakketje zitten 25 doekjes om je huid goed te reinigen 
de doekjes ruiken niet heel heftig naar kokosnoot dus voor mij geval heel fijn de doekjes zijn lekker zacht dus je kan makkelijk je make-up er afhalen wel vind ik dat de doekjes heel snel uitdrogen en dat ze niet echt geschikt zijn voor de droge huid mijn huid gaat er niet heel erg van branden maar word er wel droger van

ik vind ze niet heel erg fijn en zou ze niet heel snel opnieuw kopen
wat vinden jullie van deze reinigingsdoekjes????

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten