woensdag 5 oktober 2016

Varen 2016

Hooi allemaal. Ik ben in de vakantie wezen varen. Het leek mij leuk om een paar foto's met jullie te delen. We zijn wezen varen op de loosdrechtse plassen. Ik heb heel veel foto's gemaakt en wil er een aantal met jullie delen.



Als eerst dit prachtige uitzicht. We hebben de hele dag gevaren over allerlei plassen. De omgeving was super mooi. Ik vind het altijd heel leuk om allerlei foto's te maken als herinnering. 


We kwam veel mooie gebouwen tegen en woonboten. Dit huisje is heel klein, maar super mooi en schattig. Ik vind het altijd mooi met de bloemen ervoor en de takken er om heen.


Hier moesten we even wachten tot de brug opengaat. Wij konden hier wel onderdoor, omdat we niet een hele hoge boot hadden, maar er waren ook veel grote boten.


Hier het prachtige uitzicht over het water. Ik kan heel erg genieten van dit uitzicht. Ik vind het ook super om hier foto's van te maken. 


De laatste foto alweer. Dat is dit prachtige uitzicht. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om wat foto's te zien. Ik vond het super leuk om te varen. Liefs Michelle.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten