dinsdag 6 september 2016

Wat vond ik van de springtouw challenge?

Hoi allemaal. Ongeveer een maand geleden zei ik dat ik de springtouw challenge ging doen. Nu zijn de 30 dagen voorbij en heb ik het gehaald. Ik ben heel erg blij. Ik heb al vaker dit soort uitdagingen gedaan, maar ik heb het nooit afgemaakt. Ik ben meestal de eerste dagen/weken heel enthousiast. Ik heb deze challenge helemaal afgemaakt!



Je gaat 30 dagen touwtje springen, en je bouwt de minuten op. Je begint heel simpel met 30 seconden tot 1 minuut en op dag 30 moet je 18 minuten. Touwtje springen is heel erg goed voor je lichaam. Ik heb hiernaast ook nog gesport, heel veel gefietst en al mijn bezigheden. 

Ik vond het een hele leuke challenge. Ik merk dat mijn uithoudingsvermogen beter geworden is, en ik kreeg er best veel spierpijn van. Kortom ik vond het een hele leuke challenge om te doen.

Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten