woensdag 27 januari 2016

Review Killer Queen eau de parfum

Hallo allemaal. Vandaag heb ik voor jullie een artikel. Van mijn werk heb ik een cadeaubon gekregen van Ici Paris. Ik heb een aantal dingen uitgekozen. Ik heb alle dingen voor jullie getest en ga er een artikel over schrijven. Ik ga beginnen met de parfum van Katy Perry Killer Queen. Ik heb de 15 ml gekozen. De prijs van deze parfum is €16,07. 


Ik was heel erg benieuwd naar de geur van deze parfum. Ik heb de artikelen online besteld. De verpakking vond ik er mooi uitzien en ik dacht dat de geur wel bij mij zou passen. De geur is geïnspireerd op rode fluweelbloemen waarvan de dieprode bordeauxkleuren doen denken aan een koninklijke mantel. Ik vind de parfum heel lekker ruiken. Ik hou altijd van bloemige wat sterke geuren.  de geur bevat: wilde bes, pruim en bergamot in de top. In het hart van de geur vinden we rode fluweelbloemen, natuurlijke Arabische jasmijn en rainbow plumeria. Killer Queen wordt vervolgens afgesloten met ingrediënten als pruim, vloeibare praline en natuurlijke patchoeli.


Ik vind het echt een heerlijke geur. de verpakking vind ik er ook heel mooi uitzien. Bij mij speelt de verpakking ook altijd mee in mijn keuze. Zo als ik al eerder had gezegd vind ik de geur heel lekker. Maar ik vind het wel een bekende geur. de ingrediënten komen voor in meerdere parfums. Vaak heb je dat wel met parfums dat veel geuren op elkaar lijken.

Ik raad de parfum zeker aan. De parfum bevat een lekkere geur. De geur is wel bloemig en wat zwaarder, dus daar moet je wel van houden. De parfum is €16,07. Wat vinden jullie van de geur? Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten