woensdag 23 september 2015

Fotografie Giethoorn.

Hoi ik wil vandaag weer wat foto's met jullie delen. Ik ben alweer een tijdje naar school en kan geen genoegen krijgen van mijn zomer foto's. Ik vind het heel leuk om foto's te maken en vooral van de natuur. Vandaag deel ik foto's van Giethoorn.


Als eerst dit prachtige uitzicht op de zee en de lucht. Wij zijn wezen varen in Giethoorn en ik heb lekker veel foto's gemaakt.


Een selfie kan nooit ontbreken haha! Ik had nog een foto nodig voor op mijn blog, twitter enzovoort. Ik kom op Youtube niet met mijn gezicht in beeld en had nog een leuke foto nodig.


Tijdens het varen moet je natuurlijk wel snacken. Wat is er nou lekkerder dan een bakje met vers fruit?


Als je foto's gaat maken op het water dan moet je natuurlijk wel boten fotograferen. 


Ik kwam ook deze mooie parel tegen. Er zat een bedrijf die parels verkocht en daar stond dit bij. 

Wat vinden jullie van de foto's? Liefs Michelle.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten