maandag 20 juli 2015

Review Therme body splash flower beauty.

Hoi ik heb vandaag voor jullie een review van een product van Therme. Ik heb bij de Kruidvat een body mist gekocht en het leek mij leuk om dit met jullie te delen. Ik heb de flower beauty body mist gekocht. Deze body mist was €4,-



Zo ziet de verpakking eruit. Het ziet er heel luxe uit met wit en roze. Dit is de bali flower energizing body mist. Refreshing. Je hebt er vier geuren van en ik heb gekozen voor de Flower beauty. Een splash vol energie, met de zachte poederachtige orientaalse bloemengeur met een vleugje vanille, Jasmijn. Een verzorgende body mist met Orchidee en rijstmelk. Je kunt de spray gebruiken voor je hele lichaam en haar om te verfrissen en te parfumeren. Het is geschikt voor alle huidtypen en je kunt het ook gebruiken om je huis te verfrissen.


Dit is de spray die in de verpakking zit. Ik vind het een mooie verpakking en het is handig om in je tas mee te nemen. De body splash heeft een sterke geur, voor mezelf kan het net. Ik hou van zoete geuren, die licht zijn van structuur of ze mogen zwaar zijn, maar niet te zwaar. Dit is een hele zoete geur echt een rozen geur en sterk van structuur. Persoonlijk vind ik het een lekkere geur. De geur blijft heel lang hangen dus het is zuinig in gebruik. Ik zou het product aanraden, omdat het helemaal niet duur is voor een body mist. Deze geur is echt bedoeld voor mensen die houden van een rozengeur die zwaar is van structuur. De andere geuren heb ik ook geroken in de winkel, en ze zijn allemaal zwaar van structuur dus hou daar wel rekening mee! Kennen jullie dit product? Liefs Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten